събота, 10 юни 2017 г.

Как се казваш? Лилия! А фамилия? На тати принцесата!

... възраст: terrible три;-)

Вървейки си днес по улицата, получих следния въпрос: "Мамо, какъв цвят е този?". Нали се сещате как се притесних и запелтечих: амиии, черен, кафяв, всъщност, Лили, шоколадов е, да, точно така - баткото е шоколадов цвят;-)  Мисля, че се притесних повече от въпросния батко, а то детето нищо лошо не е казало, просто сега се интересува от цветовете и ме пита за абсолютно всичко кое какъв цвят е... Вкъщи има цели три тъмнокожи кукли и не им се впечатлява, но защо да не се изцепи на улицата...

Отдавна се каня да й записвам бисерите, защото понякога наистина падам от смях... Като се започна от проговарянето с първа дума "тати", после отчетливо "котка", а аз два месеца бях "кака",  мина се през "Мамо, котката сра", което означаваше, че се е насрала в гащите и се стигна до:

- Мамо, аз красива ли съм?
- Да, Лили, много си красива.
- Ами тогава да не се къпя, а?!

Със сигурност не съм запомнила всички, но някои са просто незабравими:

- Лили, моля те, викни асансьора!
- Добре, мамо. Асансьореееееееее

Детето изпълни командата точно, нали?!

"Мамо, аз съм много красива, ти искаш ли да си красива като мен?!"

Днес бяхме на Игриадата и не само прояви желание, но и потича добре...  Това доста ме зарадва след последния проведен диалог по темата за спорта:

- Лили, хайде да тичаме, виж колко е приятно!
- Мамооо, кравите тичат...

Или отново ентусиазирано:

- Лили, мама играе волейбол, тати играе ръгби, ти какво ще играеш?
- Нищо!

Водих я на демонстрация по художествена гимнастика, стоя 10 минути като пън, после отиде да се търкаля по тепиха за демонстрацията по борба... Грация отвсякъде... Иначе тича като кифла, май по-добре на танци да си ходи...

От над 15 години си епилирам триъгълника с коло маска и дори изобщо нещо да има по него, са три на кръст..., но това изобщо не спря Лилия да изстреля следното, докато се къпем:

- Виж, тати има брада и мама има брада
- Къде, бе, Лили, къде мама има брада?
- Долу, виж!

Само да кажа, че тогава на Деков брадата не беше оформена в стил иракски принц от арабите, а беше кошмарно огромна и безформена... Представям си, ако някой, който не ме познава, чуе разговора ни какво би си помислил с това  сравнение... до коленетеееееее, братче.... Хахаха, не се издържааааа...

Чудя се как ли тепърва ще се изчервявам с това чудо на чудесата...

- Лили, защо не спря да целуваш  и прегръщаш Крисо по време на целия двучасов цирк?
- Защото е мой!
- Е, нали Влади е твой?!
- И той е мой!

... а, едва навърши три! Само, ако сте италианец, не я питайте на колко е, защото комбинацията от пръсти, която сглобява се приема като жестока обида в Италия...

Иначе пие чай, но само с мляко, другият е "гаден". Но за хранителните й навици друг път, ако чуете в магазина дете да реве "Мамоооо, искам гадости! Моля те, купи ми гадости! Аз обичам гадостииии"... ами, моето е;- D

1 коментар: