понеделник, 8 юли 2019 г.

Бяс на A to Jazz

Надя: "Как ще ги намерим сега децата в тази лудница"
Аз: "Споко, като видиш одеяло, в радиус на 5 метра, от което няма други одеяла, там са"

И наистина:)) Извисява се татко им с маскировъчни карго панталони, тениска No pain no gain, шапка с принцеса Сладкодъвка и две плочи под мишница, а  около него танцуват и търчат боси и нахилени Бяс 1 и Бяс 2 . Музиката свири, аперолът се лей, кучетата са без намордници, а аз се разхождам с некви селебритита да зареждаме алкохол и да оглеждаме приятната извадка от хора. Супер готина вечер, даже 15-минутното хленчене тип "Искам светещ балон" не успя да ме изкара извън нерви, нито пък опитите на Бяс 2 да сваля какички като ги замеря с плюшени панди или да пищи за бира.

Той е много галантен, или отива при момичето с готов шамар, който в повечето пъти успявам да предотвратя, но не винаги или например застава пред количката на едно прекрасно синеоко съседче и казва: Да купим вино! Докато тя се опитва да отговори, вече минава друго момиче на годинка и нещо, след което той тръгва, стремейки се да върви пред нея, че да я огледа. Криси му е най-близка, затова я търси, вика я, говори за нея и като го доближи рЕзко се прави на недостъпен, пълен отврат. Не че мен не успява да ме свали де, с тия честни сини очи... Вчера ми предложиха да го обучат как да стане сърцеразбивач, викам: "Ма то му идва отвътре, бе":D Също му идва отвътре да обикаля съседните одеала и да им налита на чашите, на кучетата, на жените...

Надя много искаше да види децата, постна ми на стената заплашителна картинка "О, Боже! Забравих да си родя деца" и коментар "Затва трябва да видя твоите". Е, видя ги, мисля, че в следващите 5 години няма да иска да ражда:D Имаше доста бременни на феста, които първо гледаха с умиление братчето и сестричето, а после се обръщаха към партньора си и казваха: "О, нашето няма да е такова, сигурна съм":D Успех, мамче, и аз така си мислех. Единственият начин, по който мога да задържа Бяс 2 на едно място е да му дам да яде. Баба му и тя знае, беше донесла една торба храна - зрънчовци, ябълки, солетки, киндери и какво ли не. Аз бях взела за децата едни гризини с розмарин, които с Бяс 2 си слагахме напряко в устата и мучахме и си търкахме носовете и които ги употребявах като заместител на розмарина, който ми липсваше в джинтоника. 

В заключение разговор с баща ми миналата седмица:

- Алоу, Създателят се обажда! Как си?
- Добре, мисля да започна да пия Спокоен ден.
- Що? Прави като майка си, пий по 100 грама уиски всеки ден.
- Бе татко, ще се алкохолизирам!
- Няма, спокойно. Ние в нашето семейство сме пиячи, не може да се алкохолизираме.

Няма кво да коментирам, мисля все пак да наблегна повече на билките:D #сипахси





Няма коментари:

Публикуване на коментар