четвъртък, 9 август 2012 г.

Ден 31-ви: Трета среща с кантара


Хайде, заформи се вече цял месец в хранителен режим! Равносметката в цифри е 4 кг тегло или 5 кг в мазнини, което означава, че съм си сваляла по килограм на седмица уверено и надявам се, безвъзвратно. Най-готиното е, че експериментирахме вторите две седмици с увеличени калории и тялото ми реагира отново отслабващо.

Може би резултатът щеше да е още по-впечатляващ, ако през  4-те дни на Спирит-а си бях спазвала всичко стриктно, вместо да се наливам с енергийни напитки и да не ям редовно. Естествено споделих с Ипократис, че по-скоро съм пропускала яденета, отколкото съм преяждала с всякакви деликатеси и скачах и танцувах три нощи подред, но се оказа, че по-добре би било да си спазвам броя храненета, макар и не точно по диета, отколкото например да си съчетавам обяда и вечерята в късен обяд... Естествено взех да се оправдавам, че няма как като пътувах с рейса на отиване в продължение на 7 часа да се наливам с вода и да си нарежа пържола, но тръшкането ми не беше прието. Пита ме какво ми пречи да хапна два банана и да си направя сандвичи с черен хляб..., добре че последното Петър го направи, та позамазах нещата.

А бе, отпуската е трудно да спазваш режими, сега ще видя как ще се справя в сръбско с всичките им плескавици и печени прасенца, добре че неделя ми е свободен ден, та ще си отдъхна от мислене за менюто.

 Разбира се, освен на Спирита, направих още една грешка на 24-ти, обаче просто нямаше как да не изпия морето от щастие за раждането на племенника ми Владимир. За да не пия сокове, тъпкани със захар и газирани безалкохолни напитки, наблегнах на чистата Зубровка на екс, придружена от месо и още по-чиста водичка от чешмата... Мда, общо взето, вторите две седмици не бях мисис стриктност, но пък ми беше хубавоJ Да не говорим за тай преяждането, но него, ще ме прощавате, го отнасям към свободния ден...

От вторник пак се придържам плътно към режима, а Ипократис ще ми прати нов, който да започна от понеделник. Целта на следващите две седмици ще бъде да разбъркаме последователността на дните, така че организмът ми докато си чака пържолата небрежно, да го изненадаме с два варени картофа например или точейки се на яйцата, да му се изсипе само салата със сирене...

Септември вече трябва да започна и да спортувам, освен да спазвам хранителен режим, мускулите трябва да се стягат, за да не заприличам на тотална пача след някой и друг килограм.

Следваща консултация: 27.08.

Оставащи килограми до целта: 24

Хммм, то така, ако си свалям по 4 кг на месец, дали след 6 месеца няма да ми се наложи да си обновя някакси гардероба... лелеле!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар