неделя, 9 септември 2012 г.

Ден 53-ти: четвърта среща с кантара или 7 броя за героя

Всъщност днес вече си е 62-ри ден, но последната седмица спокойно можем да я изтрием от аналите на историята... на хранителния ми режим... някакси. 

Иначе към 31-ви август кантарът отчете цели 7 кг надолу, а процентът мазнини беше намалял от 41% на 35,4%. Не се удържам направо!!! Остава да сваля само още някакви си 21 кг и да намаля мазнините на 15%. Хахахаха! Добрата новина е, че излиза, че съм сваляла средно по килограм на седмица, което си е супер. 

Не е супер, обаче, ама си беше крайно неизбежно да пия твърд и не толкова твърд алкохол от неделя до петък, защото морето не допуска приема на минерална вода:-) Първите дни много се старах да се придържам стриктно към хранителния режим както си е ден по ден, но втория ден замених картофите с миди, придружени от препечена филийка с тарама хайвер и гледах лятно кино без пуканки и бира. Между другото, в Поморие има страхотно лятно кино, на което екранът все едно е във водата, защото зад него са само вълните, а пък българският филм "Чужденецът" ни съсипА от смях.

Третата вечер беше много силно алкохолна, започвайки с джин от обяд и завършила след още джин и водка, с ром към 6 сутринта. На следващия ден просто трябваше да вкарам по-силна и мазна храна, за да спра милите алкохолни изпарения да ми излязат през ушите като от парен локомотив. 

За да не съм безкрайно недисциплинирана, се заредих с хлебче бонус или тонус или каквото там беше и Филаделфия, и всяка сутрин от понеделник до петък мазах филии и закусвах послушно. Пих и водичка и гледах ако едната ми междинна закуска е мохито, другата да са плодове:-)))

Няма да ви разказвам за другите ми прегрешения около и в Созопол, само се надявам, че танците и неспането са компенсирали донякъде изцепките ми в хранителното измерение. Няма и да се меря преди 3-ти октомври, когато няма да гледам Ипократис в очите след като ме премери за 5-ти път на кантара. Хубаво си ми каза човекът, че изпълнението ми трябва да е 80%, но не средно, а всяка седмица - не една седмица 100%, а другата 20% и опааа да си мисля, че всичко е наред, защото няма как да е наред...

По-важното е, че утре продължавам и дано, дано, дано да стана сутринта по-рано, за да правя гимнастика най-накрая. Смятам е крайно време да започна да спортувам!!!

4 коментара: