неделя, 21 октомври 2012 г.

Ден 100: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ден 100?! Честно казано, като се захващах с този режим, изобщо не ми мина през акъла, че бих могла да издържа толкооооова дълго... всъщност диета съм пазила само веднъж, мисля, че докарах до месец и след това я приключих с баница и боза в Банско..., и капама, и водка, и джуркано агнешко и много пържени картофи и домашни суджуци:D

Мисля, че това, че отслабвам публично е факторът, който най-много ми помага в борбата с килограмите... и свободният ден всяка неделя, де:))) 

Ами, благодаря ви мили хора, че ми четете простотиите и не ме оставяте да зарежа всичко и да  си нося огромните панталони и поли! 

Равносметката за тези 100 дни - минус 9 кг. от началото на режима и 14 кг. от зимата. Мазньочът е слязъл на 34.5% от 41% на 05.07., а в сравнение с мерките ми от 03.10. съм с по минус 3 см в талия, ханщ и бедро. Утре ще приложа малко снимков материал, обещавам!

Много хубаво, обаче, според Ипо, вече е трябвало да ударя 15 кг. надолу за толкова време... малко бавничко ми се получават нещата сякаш. Според мен обяснението се крие в разминаването на почивките ни с него през септември, което доведе до водене на един и същи режим месец и половина, както и алкохолната ми седмица на моренцето... Бавно, небавно, важното е, че има резултат и че скоро не планирам да се отказвам.

Искам да ви кажа, че в четвъртък направо щях да се гътна, такава криза не бях получавала от началото на режима, независимо в кой ден от ежемесечните прекрасности съм била. Всичко ми се ядеше, ма абсолютно всичко, направо не можех да си намеря място! Познайте кой от контрастните дни беше - хора, имах чиния таратор за вечеря!!! Изпих не две, а три чаши вода; изядох таратора - продължих да се държа френетично; изядох два сухара с хумус - очите ми не спряха да се въртят като Наскар; изчаках малко и си направих черен чай с мляко без захар - лекинко и временно успокоение; изчаках да минат два часа от таратора, изядох две ябълки ииии се кротнах, добре че беше супер интересен филмът, който гледахме:D 

Тъй като не се нахвърлих на нищо пагубно, горда от себе си разказах за случката на Ипо; каква мислите беше реакцията му: "И к'во?! За два сухара ли се продаде?!" Леле, как не го убих с поглед!!! Ипооооо, четеш ли ми поста? Много си строг с мене!

Само ми се хили и ми разправя, че ме чакат изненади. От утре съм две седмици почивка, като под почивка разбирайте префасониран нормален режим, не свободни 14 дни. А после идва големият сюрприз - правим кантаро-ориентиран режим, т.е. направо си минавам на диета с точно определени храни, не групи храни, както беше до момента. И като имам два плода, не ям два банана, а примерно две кивита. 

Ще видим тая работа, важното е, че рожденият ми ден се пада в неделя:-Р

1 коментар: