петък, 12 октомври 2012 г.

Ден 91-ви: Back on track

Спокойно всички, не съм умряла от глад след експерименталната седмица на контрастните дни. Ама беше адски трудно, се едно се готвя за ревю на Виктория сикрет, но без напомпването на сутиена, т.е. само некви мижави порции през ден... за мен мижави де, сигурно за нормалните жени са предостатъчни. Мога даже да си представя не една приятелка, които след половин кофичка кисело мляко и една краставица ще възкликнат: "Ох, ще се пръсна, такова съм прасе да изям всичко това, ох направо ще ми хвръкне копчето на дънките. Край от утре съм на диета!" А аз си добавям водичка, за да ми се запълни стомаха... и така през ден. Както и да е, стресиращо-нестресиращо още два дни ще издържа, няма къде да ходя. Още повече, че така в дните, в които имам повече плодове, месо и картофи ми се струват като свободни направо. 

Хубавото е, че тази седмица на контрастите, която ще свърши грандиозно със свободната неделя, ме върна в играта, защото кантарът днес веднага отчете килограм надолу, което означава, че сме на верен път. Добрата новина е, че Ипо сега ми оптимизира режима, разбирайте, добавя ми хранааааааааа:))) 

Браво на него, де, страхотна психо-атака ми спретна предмесечнопрекрасностно - тъкмо когато имам вълчи апетит и ми се яде и всичко и по много, трябва да издържа най-бруталната част от режима до момента. Но очевидно не съм страдала от липса на храна, първо, защото през ден си ядях както последните три месеца - по няколко пъти и с много плодове и второ, защото, ако не беше ок, със сигурност щеше да ми падне кръвното и да се нося като призрак по улиците.

Така че пак стигаме до един и същи извод: По дяволите, всичко е в главата!!!

Искам да ви кажа и нещо друго - усещането, че отслабваш, при това видимо, е несравнимо: получаваш комплименти не само за сините си очи, обуваш си токчета, за да си по-елегантна, носиш си любими дрехи, които преди ги беше забутала по-назад в гардероба, запазваш си час при фризьор преди корените ти да ти станат основен цвят в косата, ходиш редовно на маникюр, огледалото отново ти е приятел, гримираш се по-често и въобще се чувстваш някак си по-секси. Доброто самочувствие е здравословно, както за тялото, така и за душата!

И така оптимистично завършвам преди да съм видяла обновения си режим и да съм изревала на гладно! Хахахахахаха!


Няма коментари:

Публикуване на коментар