петък, 5 октомври 2012 г.

Ден 84-ти: Пета среща с кантара: Незадоволителни резултати

Дали заради алкохолната седмица в началото на септември, дали заради прелюдията към месечните женски прекрасности или защото нещо съм объркала или прекалила с друго, дали защото спазвам една и съща последователност на храните вече месец и половина, но кантарът не отчете прогрес този път... Като изключим тази първа седмица, трите останали септемврийски седмици се старах да си спазвам режима, но спортувах само веднъж седмично, което, явно, е крайно недостатъчно.

Не съм се отчаяла, де, още повече, че определено според околните ефектът е налице. Затова с Ипо имаме нов план за действие: аз си обещавам да спортувам повече, а той ми изпрати покъртителен Спартански режим и отивам на извънреден кантар другия петък след прекрасностите. А и последната част от плана, за да не ни стряска кантара от време на време, е да мерим талия, ханш и бедро...

Режимът е особено любезен, особено след като ми бе връчен след готварския курс за ентусиасти, където готвихме и хапвахме предоволно месо със зеленчуци в най-различни вариации. Този път се получи доста интересно, защото всеки от нас трябваше да сготви по три ястия - едно с телешка кайма, едно с пилешко филе и едно със свинско филе. Пак имаше доста творчество, а аз се изненадах от себе си, защото успях да импровизирам след зъл поглед и поклащане отрицателно на глава от страна на Ипо, след като ме видя небрежно да редя едно върху друго месо, тиквичка и домат. Хихихи. 

По първото задание направих пълнен патладжан с кайма, лук, ситно нарязани домати и вътрешността на самия зеленчук и го запекох с резенче домат отгоре върху хартия за печене. Оказа се, че може да стане и без да запържвам абсолютно всички съставки на пълнежа, както правех преди. 

По второто задание филетирах пилешки филенца, поръсих ги отгоре с микс от черен, червен, бял и зелен пипер и ги запекох на оребрен тиган. В отделна купичка нарязах сушени чушки, добавих доматено пюре с цели доматчета, които понакълцах и поръсих с чесън и магданоз на прах. Стана си нещо като салца, която подредих върху пилешките филенца и стана учудващо неудържимо.

Много се чудих какво да ги правя свинските филенца, защото народът твореше и печеше вече какви ли не вариации. След онзи поглед на Ипо, филетирах месото и направих мини рфлца вътре с парченце лимонова кора, доматче и тиквичка и запекох на фурна върху хартия за печене. Стана пак супер, да не повярва човек.

На масата се сервираха още: пилешко филе с грах, най-различни вариации на запечено месо на оребрен тиган, салата от зелен фасул с балсамико, задушени свински хапки с едро нарязани тиквички, лук и моркови в комбинация с доматено пюре, запечени облечени с кайма моркови, тиквички с кайма, шишчета с месо и зеленчуци и още много други вкусотии.

Опитахме страхотни ястия, а бяхме използвали максимум две лъжици зехтин за изобилието на масата, към повечето неща изобщо не бяхме добавяли мазнина. Супер, а?!

Отплеснах се да пиша за менюто, а утре ме чака сериозно изпитание на волята. Новият ми режим е с така наречените контрастни дни - един ден ям неща, които и досега ми бяха в режима, сутрин филийки със сиренце, на обяд филе, или яйца, или салата със сирене, имам си много плодове и т.н., но на следвашия ден имам на закуска само плод и чай, после некви кисели млека със зеленчуци, на вечеря две яйца и зеленчук иииии оправяй се, даже и сиренце няма:( Като ми прати диетата му върнах мейл, че иска да ме умори, но разбира се ще се пробвам.

Е, утре ми е първият ден от тези на пост и молитви, стискайте палци!


Няма коментари:

Публикуване на коментар