вторник, 6 ноември 2012 г.

Ден 116: Мара - прецедентът

Днес е вторият ден от новата ми садо-мазо диета, но реално първият, в който ще я спазя стриктно... или поне такъв е планът:) 

А защо прецедент? Защото в петък бях на поредната среща с кантара и се оказа, че мръсникът показва 300 грама нагоре или почти никаква разлика в сравнение с преди две седмици. Добре че навреме започнахме да мерим обиколки, за да не получим и двамата с Ипо инфаркти. Хахаха! Та хора, кантарът е нагоре, но талията ми е с 5 см надолу в сравнение с преди две седмици, обиколката на ханша е намаляла с 2 см, а тази на бедрата - с 1 см. Не се удържам!!!

Ипо, обаче, много иска да ги види килограмите и на кантара, не само в мерките и по-широките ми дрехи. Очевидно задържам вода, затова от утре три дни подред ще се меря сутрин и вечер вкъщи, за да видим каква разлика се получава. Винаги съм си мислела, че човек е по-лек сутрин, но се оказа, че не било така. Е, сега ще видим кой прав и кой крив:)

Диетата, с която ме беше заплашил и каквато сподели, че изобщо не обича да дава, представлява точно определени храни и количества и не мога да замествам нищо с нищо. Хубавото е, че обичам банани, защото ги имам всеки ден, предполагам, за да ми дават енергия и да не припадна от глад някъде по жълтите павета.

Най-забавното беше как ме подготвяше отдалече, отдалече за новия режим: "Та, Мария, настрои ли се за новия режим? Имай предвид, че ще ти е нужна повече организация за подготовка на дневното меню. Ама, готова ли си? Ама, спокойно, ще те мъча само две седмици... Ама, готова ли си психически? Аз ще ти я изпратя в събота, ти я разгледай и ако има неща, които абсолютно не можеш да ядеш ми кажи да помислим да ги заменим". Хахаха! Помислих, че трябва да ям жито и овес две седмици сутрин, обед и вечер... 

Та, много ми беше забавно, докато не получих мейла с приложение. След като две седмици имах уж почивка, разбирайте вариация на първите ми режими и си хапвах за закуска половин кофичка кисело мляко с три лъжици мюсли или две филийки черен хляб със сиренце, сега закусвам половин кофичка кисело мляко без нищо или банан и ябълка. Малкото парче сирене е станало 50 грама и трябва да измисля някакъв начин да си сготвя броколи с много малко мазнина или дори без и да ми е вкусно даже! Добре че си апнАх и пийнАх покрай рождения си ден, че сега глад! Това вече наистина си е диета, няма спор.

Ох, трябва да спра да рева, защото, все пак, както знаем имам да свалям още 15 килограма и трябва по някакъв хранително-спортен начин и организмът ми да се съгласи с това. Затова действам и аре чао, че в главата ми е само пилешкото филенце с лимонов пипер на тиган и доматчето с грамаж около 200 грама...




Няма коментари:

Публикуване на коментар