четвъртък, 29 ноември 2012 г.

Ден 144: "Скъпи, как ми намираш гърдите"? "Трудно, скъпа, трудно"...

Тука има - тука нЕма, празен е сутиенът:D 

Не че съм живяла с илюзията, че като ми падат панталоните от миналата зима, гърдите ми ще се развиват обратно-пропорционално или ще си останат същите, но все пак леко депресиращо ми стоят някои от чашките НЕ за кафе... Добре, че с Ипо не мерим гръдната обиколка, иначе щях да получа биполярно разстройство, изпадайки едновременно в еуфория от намаляването на сантиметрите на талията, ханша и бедрата и в истерия от намаляването на сантиметрите на дамското ми достойнство.

Разбира се, има и добра новина - започнах да си изравям любимото бельо от дълбините на шкафа и да се фръцкам доволно с него из апартамента. Стана ми и черният ми wonder bra, до който сигурно ще се наложи да прибегна в следващите месеци за самочувствие.

Моля, гледайте ме в очите, в сините, моля, горния чифт, благодаря!  

Хахахахаха! Тъкмо като ми ги няма бузите, очите ми стават по-големи, защото заемат по-голям процент от муцуната ми и няма да е трудно.

Ако искате да знаете, по-малките гърди имат много предимства:

- не е необходимо лятото да се окопчаваш отвсякъде
- коефициентът на увисване обикновено е по-малък
- много по-лесно е да тичаш, скачаш и изобщо спортуваш
- лесно си намираш бельо
- побират се в шепа
- можеш да акцентираш на секси гръб
- не те питат къде си ги отгледала таквиз
- не те поздравяват с песента "Тез червени домати, кой ги мама разклати"
- не можеш да причиниш непредумишлена смърт от асфикция
- малките гърди са СЕКСИ!
- и други, които в момента не мога да се сетя

Всъщност, аз не знам колко в момента ми е гръдната обиколка, не съм се престрашила да я меря... Мога, обаче, да споделя, че талията ми вече е 81 см, което е с два сантиметра по-малко отпреди две седмици и 12 см!!! по-малко от 03-ти октомври. Ако бяхме взимали мерки през юли, разликата щеше сигурно да е фрапираща. 

Ханшът ми е 1 см надолу в сравнение с 16-ти ноември, а бедрото този път не е мръднало.

Определено сантиметрите ми се топят по-бързо от килограмите, така че Г-н Кантар, много Ви здраве... засега!!!  


1 коментар:

  1. след тази статия съм спийчлес :)) евала за сантиметрите....то се вижда и с просто око :)) лове:)

    ОтговорИзтриване