петък, 16 ноември 2012 г.

Ден 131: Прости ми, Ипо, че съгреших...

Три пъти!!!

Много съм готина: точно когато трябваше да спазвам най-стриктната диета за последните четири месеца, направих три издънки три поредни дни точно преди срещата с кантара.

В сряда една колежка имаше юбилей и менюто ми за вечерта някакси не съвпадна изобщо с това в режима ми, а домашното червено вино беше сюрпризиращо добро. Снощи се божолирах в нокаут, независимо че младото винце беше придружено от страхотни хранителни изкушения. Ах, тези карамелизирани черита, ще ги сънувам цяла седмица. Приличаха на червени лъскави близалки, като тръгнеш да отхапваш са супер сладки от захарта, а като ги сдъвчеш, в устата ти става експлозия от сладко и кисело и много сочно...мммммммм.

Днес часът ми при Ипо беше в два без десет, но това не ми попречи около 12 часа да излапам три парчета пица. Щеше да е неучтиво да откажа, твърде снобско да започна да обяснявам, че съм на диета и пица ям само в неделя и то не всяка неделя и твърде откачено и невъзпитано да си извадя марулите и консервата риба тон и да ги тупна на заседателната маса... А пък и беше добре да затапя бушуващото в мен червено вино с нещо по-мазничко:) Не смея да пия вода цял ден, защото директно ми качва градусите в главата и става страшно. 

Бива ме в оправданията, нали?! Ако бях вярваща, сигурно щях да горя в ада заради лакомията си. Поне се изповядах днес, де, хахаха, есте на Ипо. Изненадващо нямаше мъмрене и вледеняващи погледи, само тежка въздишка и прошепнато прокашляне. В крайна сметка кантарът показа 1 кг надолу в сравнение с преди две седмици, талията и ханшът се бяха свили с по още 2 сантиметра, а бедрото с още един. 

Миналата седмица направих контролното мерене вкъщи три дни подред сутрин и вечер и очевидно много ме бива в задържането на вода, защото килограмите ми варираха +/- два до три. Чудничко! Факт е, обаче, че още не мога да падна под 85 кг, освен миналата седмица след тренировка, когато кантарът показа 84,8 кг. Може би това ще се окаже първият bottleneck, килограми които съм държала повече време и които няма да искат да си отидат лесно... Ако продължавам в същия дух, както последните три дни едва ли ще си отидат въобще, де, хахаха.

Все пак Ипо реши малко да пипне режима, да не карам още две седмици на същия и дори ми удовлетвори желанието да си запазя чашата мляко с банан за следобедната ми закуска, за което получи шумните ми аплодисменти. Освен броколи, ми разреши тиквички, включи ми спанак, зелето с моркови стана салата по избор и най-важното - месото също е по избор. Хора, направо ми се гади от тия пилешки филета, за две седмици ги намразих насъвсем и завинаги.

След десет дни пак съм на визитация, а ако дотогава прочетете в медиите или подочуете или разберете сами, че на пазара има остър недостиг на банани, направо бананова криза, ами, можете спокойно да ме обвините:D



 

1 коментар:

  1. здравейте, опитвам се да постна коментар няколко пъти - йок. от края на март ходя при Ипо, резултатът е плачевно нищожен - 7-8 кг надолу. Никога не спазвам режимите на 100%, но все пак ги спазвам. Питане: как вписвате алкохола, ако изобщо, разбира се:) и напълно стриктно ли спазвате режимите? (alhri@abv.bg)

    ОтговорИзтриване