неделя, 22 юли 2012 г.

Ден 14-ти - свободен: No regrets:-))

Точно така, за погълнатите днес палачинки няма да рева, ужасно вкусни бяха. Този път майсторът беше Петър, но по поръчка на кумата, страшно й се бяха дояли домашни палачинки след публикацията ми в понеделник. Другото сутрешно глезене беше голямата чаша мляко с нес, все пак не бях пила прясно мляко цели 2 седмици и ми се услади извънредно

Довечера става още по-хубаво - ще си получа така лелеяните миди а ла Петър: хубави пресни черноморски миди (може и с ядки, ако не е сезон, де) се задушават с малко готварска сметана, копър, чесън и бяло вино и разбира се, се поднасят с изстудена последната съставка и сухари с тарама хайвер за разкощ:-) Страхотна, макар и тежичка вечеря, затова планът е да ги ометем към 6, за да мине достатъчно време до спането. На мен се пада честта да ги изчистя след малко, дано не започнат да се щипят. Надула съм им Offspring да внимават!

Това е менюто за днес, гарнирано с малко плодове и есте много вода. Мисля, че този свободен ден е много силен психологически момент и ти дава сили да продължиш. Като знаеш, че в края на седмицата можеш да си позволиш всичко, от което си се лишавал през последните 6 дни, какъв е проблемът да изкараш още една и още една и още една седмица. Просто отлагаш приемането на храните, които са ти се дояли в дните на режима за неделя. Е, това не означава, че в свободния ден трябва да се тъпчеш от сутрин до вечер, но е много освобождаващо да знаеш, че няма проблем да хапнеш някоя калорична вкусотия или най-малкото да си сложиш олио или зехтин в салатата.

При мен, лично, радващото е, че в неделя мога да си позволя алкохолни и газирани напитки. Хората чакат неделята, за да отидат на църква, аз я чакам да пия, хахаха. Не, не съм се алкохолизирала още, но лятото предразполага към употреба на джинове, менти, съмърсбита, бели вина, розета, швепсове, коли и други, нали така?!:-)))

Каквото яла, яла, каквото пила, пила днес, във вторник ме очаква втора среща с Ипократис или по-страшното втора среща с кантара. На първата консултация тържествено обещах да не се меря сама и сега нямам търпение да видя какво се случва 2 седмици по-късно. Стискайте палци, във вторник ще докладвам...


2 коментара:

  1. 1. "есте" е нещо, което НЯМА да ти кажа какви сте тия, дето употребЛявате...;
    2. никъде не ме споменаваш!;
    3. а при кой диетолог ходиш? :P

    ОтговорИзтриване
  2. ......"във вторник ме очаква втора среща с Ипократис"...

    ОтговорИзтриване