понеделник, 9 юли 2012 г.

Диетата дойде: Глад, Минкеееее!


Не точно де, все пак имам по шест хранения на ден, но нямам любимото сутрешно мляко с нес кафе, картофи, захар и захарни и тестени изделия и куп неща, а и трябва да огранича солта. Май последното ще ми е най-трудно, не мога без сол, храната ми изобщо няма вкус без сол. Все си мисля, че щом не пуша, може солта да ми е порокът и да си ям сол, колкото си искам. Да, ама не, силно ограничена консумация на бялата смърт, както я наричат и преди всяко хранене трябва да изпивам по две чаши вода.

Това с водата също не ми допада особено, не обичам да пия толкова много на ден, не ми е никак вкусна. Да, би казал Ипократис, обаче водата е единственото нещо с нула калории. Съгласна, обаче, шест хранения по две чаши вода средно по 200 милилитра всяка, някакси ми се получават почти два литра и половина. Мога да се удавя в толкова много вода...

Добре де, явно идеята е да си напълня стомаха с вода и така определената в режима порция да ми стига. Днес преди обяд успях да глътна 300 милилитра вода на екс, не водка, а водичка... да уточня за всеки случай... Само да не ме уволнят за прекарване на 1/6 от работното ми време в тоалетната...

Хубавото е, че три пъти на ден трябва да ям по два плода по избор. Майка ми предложи да ям по два пъпеша на ядене, но все пак чакам Ипократис да ми определи просто някакъв грамаж, че дали две череши или две дини има значение. Поне се радвам, че се захванах с отслабването през лятото – на пазара в момента има страхотно изобилие от плодове и зеленчуци с всякакви цветове и размери, пък и в жегите нямам крайни въжделения към свинското, мусаката и гювеча например.

За съжаление трябва да се лиша и от любимата чаша вино, обикновено придружаваща вечерята ми, както и от джинчетата, ментичките и Съмърсбито в горещите летни неделници..., освен всяка неделя с изключение на първата от режима. Хихихи, мда, имам си го свободния ден, когато, цитирам: „може да се яде каквото и колкото искате”. Та значи, днес е 9-ти, предлагам племенникът ми да се ориентира да се роди на 22-ри, защото така ще го полеем, като се присъедини към нас, че никакви режими не могат да ме спрат!!!

А, бе, ще се справя, само трябва да се заредя с: пилешко месо (въпреки че най-омразната храна ми е пилешката пържола), телешко, филе от бяла риба, консерви риба тон, черен дроб (което е добрата новина, защото обожавам), мюсли, кисело мляко (без което не мога) и много плодове и зеленчуци... ъъъъъ и много вода...

Завиждайте ми, имам си и ранна, и втора закуска, и следобедна закуска и късна вечеря:-Р:-Р:-Р

О, а на 22-ри вече планирам меню със спагети и сладолед, пък на 24-ти изчервяване на контролното мерене... дотогава тържествено обещах да не се качвам на кантара вкъщи...

Очаквайте включване тези дни, все пак да разберете дали съм умряла от глад или от преяжданe.

4 коментара:

  1. ...хм, не знаеш какво печелиш като губиш, така че ти обещавам много хубавини... и ти стискам палци :)

    ОтговорИзтриване
  2. От глад няма да умреш, споко. А племенника ти, когато и да се роди ще си го полеем както трябва. Ипо не ти ли каза че имаш право на грешки?! :D А за такова събитие ще е голяма грешка, ама е простима... :D Както последният път на мен ми каза "Жалко, че си толкова голям, та не мога да те набия!"... :D

    ОтговорИзтриване
  3. Hahahaah bez boi sladuri da ne doida da vi pochna i dvamata :)

    Kolio kaji na bebo che 20 e super data izpitana ako iska Marti dava razreshenie za polzvane :)

    Masha,

    Da ti e po-vkusna vodichkata sloji dve kragcheta ot krastavitza vatre i edno ot limon. Stava super svejo.

    Tzeluvki

    ОтговорИзтриване
  4. Хей, Зу, ще пробвам, звучи много добре:-)

    Мен за събитието не храната ме притеснява, а количеството алкохол, който ще поема:-D

    ОтговорИзтриване